Vind een evenement:

Veelgestelde vragen

Onderstaand vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen per rubriek.

Rechts kunt u de verschillende rubrieken vinden.

Geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact met ons op, Klik hier.


Algemeen

Zijn de vermelde prijzen per persoon?

De vermelde reissom is per persoon, de reserveringskosten worden eenmalig per boeking berekend. 

Wanneer is het zeker dat een reis gegarandeerd doorgaat?

Wij zijn afhankelijk van het aantal aanmeldingen per reis, hierdoor weten wij dit uiterlijk in de week voor vertrek. Wij gaan ervan uit dat alle reizen doorgaan, mocht de door u geboekte reis toch onverhoopt niet doorgaan, dan zullen wij u hier u hier in de week voor vertrek per e-mail over informeren. In dit geval zult u het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk van ons terug ontvangen.

Krijg ik mijn geld terug als er te weinig boekingen zijn en de reis niet door kan gaan?

Mocht de minimale deelname niet behaald worden en wij onverhoopt de reis niet door kunnen laten gaan dan zult u het betaalde bedrag terug ontvangen. 

Is er een minimumleeftijd om te mogen boeken?

Wij hanteren geen minimumleeftijd voor het boeken van een reis. Door het maken van de boeking verklaart een minderjarige reiziger toestemming te hebben gekregen van zijn/haar ouder(s) en/of voogd(en). Let op! voor sommige evenementen geldt er wel een minimumleeftijd.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn reisbescheiden of entreetickets?

U ontvangt een boekingsbevestiging direct na het maken van de boeking per e-mail, deze dient u vervolgens uit te printen en mee te nemen naar de touringcar, dit is namelijk uw toegangsbewijs. Het is ook mogelijk om deze op uw telefoon te laten zien. 

Uiterlijk in de week voor vertrek ontvangt u de definitieve opstapplaats en -tijd.

Eventueel bijgeboekte tickets zult u van de touringcarchauffeur ontvangen.

Mag ik geneesmiddelen/medicijnen meenemen?

Als uw arts u geneesmiddelen heeft voorgeschreven, zorg dan dat u het recept of doktersvoorschrift bij u heeft. Een medisch paspoort is erg handig en aan te raden om bij u te hebben. 
Neem tijdens de reis niet meer geneesmiddelen mee dan nodig voor eigen gebruik. Grote hoeveelheden kunnen voor misverstanden en problemen zorgen.

Hoe kan ik mijn reis annuleren?

Indien een overeenkomst wordt geannuleerd (alleen schriftelijk mogelijk door de hoofdboeker), kan de reisorganisator de reiziger naast eventueel verschuldigde kosten* de volgende annuleringskosten in rekening brengen voor het busticket:
Bij annulering tot de 28e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
Bij annulering vanaf de 28e kalenderdag (inclusief) tot de 21e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;
Bij annulering vanaf de 21e kalenderdag (inclusief) tot de 14e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;
Bij annulering vanaf de 14e kalenderdag (inclusief) tot de 5e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
Bij annulering vanaf de 5e kalenderdag (inclusief): de volledige reissom.
Bij annuleringen van boekingen die gemaakt zijn via actie-sites of met een voucher/waardebon, gelden 100% annuleringskosten.

Indien de reiziger festival tickets bij de reisorganisator heeft bijgeboekt dan bedragen de annuleringskosten van de festival tickets ten allen tijde 100% van de ticketprijs.

* De annuleringskosten worden berekend over het totaalbedrag min reserveringskosten, eventuele reis- en/of annuleringsverzekering,

Wat moet ik doen als ik te laat kom en de touringcar al is vertrokken?

U ontvangt uw definitieve opstaptijd en -plaats in de week van vertrek per e-mail. Wij vragen u om uw e-mail en telefoon goed in de gaten te houden, dit in verband met eventuele wijzigingen van de opstaptijd- en of plaats. Raadpleeg hierom uw mail nogmaals op de dag van vertrek.

U dient minimaal 10 minuten vóór de aangegeven opstaptijd aanwezig te zijn bij de opstapplaats. De touringcarchauffeur kan niet wachten, omdat er rekening gehouden moet worden met rijtijden en de overige passagiers. Mocht u er hoe dan ook niet in slagen en de touringcar hebben gemist, belt u dan meteen het noodnummer +31 (0)85 00 63 777. Let op: De reisorganisator is niet aansprakelijk voor het eventueel missen van de touringcar.

Mag ik drinken meenemen in de bus?

U mag maximaal twee consumpties van 0,33l meenemen in de bus maar GEEN glaswerk. 

Mag het toilet in de bus gebruikt worden?

Ja, echter dit is een noodtoilet.

Wat als ik verhinderd ben?

Als u verhinderd bent en dus niet mee kunt gaan op reis is dit erg vervelend. De algemene annuleringsvoorwaarden zijn hierop van toepassing.
Bekijk hier de voorwaarden: https://www.slangenevents.nl/voorwaarden/
Echter is het wel mogelijk uw busticket over te dragen aan iemand anders. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons service center onder telefoonnummer: +31 (0) 85 11 43 444.

Kan ik de passagierslijst inzien?

Wij kunnen vanwege privacy wetgeving geen informatie geven over de passagiers in de bus. Op de dag van vertrek beschikt de chauffeur over een passagierslijst die ter plekke kan worden ingezien. 

Wat voor een soort bus krijg ik?

De reisorganisator huurt luxe touringcars (minimaal Comfort Class) in van diverse touringcarbedrijven die u veilig en comfortabel naar uw bestemming vervoeren.

Op welk tijdstip vertrekt de bus terug?

Het definitieve tijdstip van de terugreis krijgt u toegestuurd per e-mail.  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om op tijd bij de bus te zijn.

Welke route rijdt mijn bus?

Neem hierover contact op met onze klantenservice +31 (0) 85 11 43 444.
Zodra u de e-mail heeft ontvangen met uw busnummer is de geplande route bekend. 

Mag gerookt worden in de bus?

Het is bij de wet verboden om te roken in een bus. Voor medepassagiers die niet roken is dit ook zeer vervelend en schadelijk en daarnaast bestaat het risico op brandgaten en schade. De chauffeur kan tussentijds een rookpauze inlasten.

Informatie

Bezoekadres klantenservice:

Patersplein 42

6351 EW Bocholtz

contact@slangenevents.nl

+31 (0) 85 11 43 444

+31 (0) 85 11 43 444

  • ma-vr: 9:00 - 17:00