Vind een evenement:

Veelgestelde vragen

Onderstaand vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen per rubriek.

Rechts kunt u de verschillende rubrieken vinden.

Geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact met ons op, Klik hier.


Reserveren

Zijn de prijzen op uw website per persoon?

De prijzen genoemd op onze website zijn altijd per persoon.

De reserverings-/boekingskosten op uw website, zijn deze per persoon of per boeking?

De reserverings-/boekingskosten zijn altijd per hele boeking en nooit per persoon.

Wij gaan met meerdere personen. Zitten we bij elkaar in de touringcar?

Omdat bij sommige reizen meerdere touringcars worden ingezet, raden wij aan om alle personen van uw reisgezelschap op één boeking te zetten.

Mag ik de vertrekdatum wijzigen als ik heb geboekt?

Binnen 14 dagen voor de geboekte aankomstdatum is het niet meer mogelijk om de datum te wijzigen, dit omdat de stoelen in de touringcar voor u gereserveerd zijn.

Als het om een latere reis gaat, kunt u (de hoofboeker) altijd schriftelijk contact met ons laten opnemen om uw boeking om te zetten naar een andere datum. De wijzigingskosten hiervoor bedragen eenmalig €15,-. 

Hoe kan ik mijn reis annuleren?

Indien een overeenkomst wordt geannuleerd (alleen schriftelijk mogelijk door de hoofdboeker), kan de reisorganisator de reiziger naast eventueel verschuldigde kosten* de volgende annuleringskosten in rekening brengen:
Bij annulering tot de 28e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
Bij annulering vanaf de 28e kalenderdag (inclusief) tot de 21e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;
Bij annulering vanaf de 21e kalenderdag (inclusief) tot de 14e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;
Bij annulering vanaf de 14e kalenderdag (inclusief) tot de 5e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
Bij annulering vanaf de 5e kalenderdag (inclusief): de volledige reissom.
* Bij annuleringen van boekingen die gemaakt zijn via actie-sites of met een voucher/waardebon, gelden 100% annuleringskosten.

De annuleringskosten worden berekend over het totaalbedrag min reserveringskosten, eventuele reis- en/of annuleringsverzekering en wijzigingskosten, deze dient u volledig te voldoen.

Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?

Ja, na reservering ontvangt u per mail een bevestiging van de boeking, waarop het gereserveerde staat vermeld inclusief de reissom. Mocht u toch geen reserverings bevestiging hebben ontvangen? Stuur dan een mail naar: contact@slangenevents.nl.

Wanneer worden de tijden definitief?

In de week van vertrek ontvangt u een e-mail met hierin de definitieve opstaptijd. Door op de vermelde link te klikken geeft u aan dat u hiervan op de hoogte bent. Het is de verantwoordelijkheid van de reiziger zelf om hiervan op de hoogte te zijn.

Krijg ik een busticket?

Nee u ontvangt geen apart busticket. De buschauffeur beschikt over een passagierslijst waar uw naam opstaat. U kunt zich bij hem melden en op verzoek uw legitimatiebewijs tonen.

Waaruit bestaat de prijs voor een bus ticket?

Het bedrag dat u voor het bus ticket betaalt is voor de heen- en terugreis.

Kan ik ook een enkel bus ticket boeken?

Nee dit is helaas niet mogelijk. Met een busticket koopt u een zitplaats in de bus voor de heen- en terugreis. 

Informatie

Bezoekadres klantenservice:

Patersplein 42

6351 EW Bocholtz

contact@slangenevents.nl

+31 (0) 85 11 43 444

+31 (0) 85 11 43 444

  • ma-vr: 9:00 - 17:00